Jak získat zakázku

Předložte reference

Reference na Vaše spokojené zákazníky jsou velmi silný argument, proč si Vás má zadavatel poptávky vybrat za dodavatele.

Rychlá reakce na poptávku

Předložte Vaši nabídku poptávajícímu co nejdříve (nikoliv však na úkor kvality nabídky). Vaše nabídka může být nejlepší, ale pokud dorazí příliš pozdě, poptávající již může být dohodnut s jiným dodavatelem.

Kontaktujte poptávajícího

Informujte poptávajícího o Vašem zájmu o poptávku. Dohodněte si datum a případně čas zaslání Vaší nabídky. Tento čas a datum bezpodmínečně dodržte.

Nabídněte zákazníkovi doplňující služby

Ne vždy je dobré konkurovat cenou. Vaše služby nebo zboží mají svou cenu, pod kterou jít nemůžete. Nabídněte zákazníkovi doplňující služby, jako je pozáruční servis, prodloužená záruka, dovoz zdarma, lepší materiál za stejnou cenu, ...

Reálný časový odhad pro realizaci poptávky

Nabídněte skutečný reálný čas dodávky zboží nebo služby. Profesionálnější je přiznat, že máte čas až za 14 dní a dohodnout se se zákazníkem, jestli je tento čas pro něj akceptovatelný, nežli se snažit dodržet požadovaný termín (ačkoliv víte, že je to nereálné) a pak se zákazníkem domlouvat posunutí termínu. Výsledkem je, že tuto zakázku získáte, ale další již nikoliv.

Buďte precizní při vypracování nabídky

Věnujte vypracování nabídky dostatek času. Zákazník obdrží více nabídek a proto ta Vaše musí být přehledně zpracována, aby se zákazník přesvědčil, že Vaše nabídka je ta nejlepší. Pokud potřebujete pro zpracování nabídky více času, kontaktujte zákazníka a domluvte se na termínu a času dodání nabídky. Tento datum a čas bezpodmínečně dodržte.

Výhody tržiště poptávek

Od roku 2008 systematicky získáváme nové zakázky pro 54 408 řemeslníků a firem, od malých živnostníků po velké firmy ze všech oborů podnikání. Zajišťujeme kvalitní ověřené poptávky od firem, institucí a soukromých osob, které hledají dodavatele na konkrétní službu nebo zboží.

Registrace nic nestojí, je bez provize a nemusíte platit paušální poplatky tarifů.

Přímé kontakty na zákazníky

Budování dobrého jména na trhu vám pomůže získat bez překážek hodně zakázek navíc prostřednictvím referencí a na doporučení.

Neplatíte žádné provize

Rozšíříte okruh svých zákazníků a budete mít více objednávek, vyšší objemy zakázek. Pomáháme Vám být úspěšní na e-tržiště.

Omezená konkurence

Pouze malá část trhu uvidí kontakt na poptávce a kladné reference hrají roli, zvýšení cen nahrazováno vyšší kvalitou a dostupností.

Váš obchodní asistent

Máte-li obchodní tým? Neustále pro Vás hledáme výzvy k podání nabídek. Přesné zacílení při tvorbě nabídky a cenové kalkulací sníží náklady v oblasti obchodu, prodeje, získávání zákazníků a zakázek.

Statistika poptávek v oborů

Sledujte co chtějí Vaši potenciální zákazníci. Trh je nejrychlejší zdroj vytipování nových obchodních příležitostí k růstu.

Oslovíte více subdodavatelů

Získejte nejlepší podmínky při nákupu služeb nebo materiálů od subdodavatelů. Ušetříte čas na vyhledávání obchodních partnerů.

Zápis a Web zdarma na Katalogu Řemesel

Představte portfolio svých služeb a produktů statisícům návštěvníkům. Vaš marketing a reklama budou účinnější. Stručný firemní zápis o Vaši společnosti zdarma.

Jak TrhPoptávek funguje?

Zadáte poptávku

Dnes popíšte, co přesně potřebujete a nabídky zájemců vám budou přicházet samy. Už žádné kontaktování každé firmy zvlášť!

Poptejte zdarma a nezávazně

Vyberete nejlepší nabídku

Poměr kvalita • cena • termín a dle hodnocení předchozích zákazníků či referencí v profilu řemeslníka nebo firmy.

Ohodnotíte práci

Vděčnost je přístup k životu, ať poctivý profesionál s dobrými referencemi má větší šanci získat nové zakázky a věří v sílu zpětné vazby od zákazníků.