Přístup ke kontaktům nebyl povolen

Platba tarifu zrušena nebo nebyla dokončena
Platba zatím nebyla úspěšně zpracována! Pravděpodobně čeká na zpracování u poskytovatele platby nebo byla Vámi zrušena.

Bohužel, Vaše platba neproběhla úspěšně. Pro získávání kontaktů poptávajících, pokuste se uhradit objednaný tarif znovu. V případě, že při platbě přes GoPay dojde k zrušení platby (banka ji neautorizuje, zavřete omylem stránku, apod.) máte možnost se k ní vrátit.

Při platbě online během několika minut peníze připíšou na nás účet. Běžný bankovní převod trvá obvykle 1 až 5 dní a bez správných údajů se platba protistraně nepřipíše. U bankovního převodu je vhodné si zkontrolovat správné číslo účtu protistrany a variabilní symbol.

  • Získejte na trhu nové zakázky z vašeho oboru ještě dnes a denně
Vybrat výhodnější tarif

Nedaří se platbu dokončit?

Po neúspěšné transakci můžete

  • zvolit jiný způsob platby
  • pokusit se zaplatit opakovaně
  • zaplatit později, odkaz Vám zašleme e-mailem

nebo nás kontaktujte

Možnosti platby v GoPay
  • Online platba kartou

    Platba prostřednictvím kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Výhodou je především to, že nakupujícímu převod výrazně zjednodušuje a platba probíhá ihned.

  • Online bankovní platba

    Zákazník si vybere z nabídky svou banku a stránka ho přesměruje do jeho internetového bankovnictví, kde na něj již čeká předvyplněný příkaz k úhradě, nakupujícímu převod výrazně zjednodušuje a platba probíhá ihned.

  • Běžný bankovní převod

    Běžný převod trvá obvykle 1 až 5 dní a bez správných údajů se platba protistraně nepřipíše. U bankovního převodu je vhodné si zkontrolovat správné číslo účtu protistrany a variabilní symbol. Umožňuje převedení konkrétní částky z účtu na účet v rámci internetového nebo mobilního bankovnictví, ale bez automatického předvyplnění údajů.

Platební karty

Platba prostřednictvím kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Budete přesměrováni do GoPay, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. Můžeme po vás požadovat zadání jednorázového hesla, které obdržíte v SMS na telefonní číslo, které máte registrováno u vaší banky. Poté budete přesměrován zpět na naše stránky. O úspěšném provedení transakce budete řádně informováni prostřednictvím emailu.

Bezpečnost údajů Vaší platební karty

  • naš web nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské bráne GoPay
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Podrobné informace a podmínky k používání Vaší karty k placení na internetu Vám poskytne Vaše banka.

Byla-li Vaše platba neúspěšná

Nám banka nepotvrdí Vaší platbu, může to být z následujících důvodů

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků

V případě, že Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce, je nutné se obrátit na Vaši banku.

V případě zrušení objednávky nebo storna platby bude finanční částka vrácena bezhotovostním převodem zpět na účet zákazníka nejpozději do 30 dnů.

Z účtu se Vám peníze strhly

Pokud platba není dokončená, ale z bankovního účtu se Vám peníze strhly, kontaktujte nás a přiložte prosím doklad o platbě, případně vypište údaje pro její dohledání • způsob platby • číslo účtu, ze kterého byla platba provedena • číslo účtu kam byla platba poukázána • zadaný variabilní symbol • datum • přesná částka.

Vyúčtování do e-mailu

Vyúčtování do e-mailu je možné aktivovat v internetové samoobsluze. Neodpovídáme za bezpečnost dat odeslaných na zákazníkem zadanou e-mailovou adresu. Vyúčtování do e-mailu může být odesláno pouze v souhrnném formátu na ověřenou e-mailovou adresu zadanou zákazníkem.