Přístup ke kontaktům nebyl povolen
Platba tarifu zrušena nebo nebyla dokončenaBohužel, Vaše platba neproběhla úspěšně. Pro získávání kontaktů poptávajících, pokuste se uhradit objednaný tarif znovu. V případě, že při platbě přes GoPay dojde k zrušení platby (banka ji neautorizuje, zavřete omylem stránku, apod.) máte možnost se k ní vrátit.
Při platbě online během několika minut peníze připíšou na nás účet. Běžný bankovní převod trvá obvykle 1 až 5 dní a bez správných údajů se platba protistraně nepřipíše. U bankovního převodu je vhodné si zkontrolovat správné číslo účtu protistrany a variabilní symbol.
- Získejte na trhu nové zakázky z vašeho oboru ještě dnes a denně
Nedaří se platbu dokončit?
Po neúspěšné transakci můžete
- zvolit jiný způsob platby
- pokusit se zaplatit opakovaně
- zaplatit později, odkaz Vám zašleme e-mailem
nebo nás kontaktujte
Možnosti platby v GoPay
- Online platba kartou
Platba prostřednictvím kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Výhodou je především to, že nakupujícímu převod výrazně zjednodušuje a platba probíhá ihned.
- Online bankovní platba
Zákazník si vybere z nabídky svou banku a stránka ho přesměruje do jeho internetového bankovnictví, kde na něj již čeká předvyplněný příkaz k úhradě, nakupujícímu převod výrazně zjednodušuje a platba probíhá ihned.
- Běžný bankovní převod
Běžný převod trvá obvykle 1 až 5 dní a bez správných údajů se platba protistraně nepřipíše. U bankovního převodu je vhodné si zkontrolovat správné číslo účtu protistrany a variabilní symbol. Umožňuje převedení konkrétní částky z účtu na účet v rámci internetového nebo mobilního bankovnictví, ale bez automatického předvyplnění údajů.
Platební karty
Platba prostřednictvím kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Budete přesměrováni do GoPay, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. Můžeme po vás požadovat zadání jednorázového hesla, které obdržíte v SMS na telefonní číslo, které máte registrováno u vaší banky. Poté budete přesměrován zpět na naše stránky. O úspěšném provedení transakce budete řádně informováni prostřednictvím emailu.
Bezpečnost údajů Vaší platební karty
- naš web nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
- při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení
- údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské bráne GoPay
- přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
Podrobné informace a podmínky k používání Vaší karty k placení na internetu Vám poskytne Vaše banka.
Byla-li Vaše platba neúspěšná
Nám banka nepotvrdí Vaší platbu, může to být z následujících důvodů
- údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
- na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
V případě, že Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce, je nutné se obrátit na Vaši banku.
V případě zrušení objednávky nebo storna platby bude finanční částka vrácena bezhotovostním převodem zpět na účet zákazníka nejpozději do 30 dnů.
Z účtu se Vám peníze strhly
Pokud platba není dokončená, ale z bankovního účtu se Vám peníze strhly, kontaktujte nás a přiložte prosím doklad o platbě, případně vypište údaje pro její dohledání • způsob platby • číslo účtu, ze kterého byla platba provedena • číslo účtu kam byla platba poukázána • zadaný variabilní symbol • datum • přesná částka.
Vyúčtování do e-mailu
Vyúčtování do e-mailu je možné aktivovat v internetové samoobsluze. Neodpovídáme za bezpečnost dat odeslaných na zákazníkem zadanou e-mailovou adresu. Vyúčtování do e-mailu může být odesláno pouze v souhrnném formátu na ověřenou e-mailovou adresu zadanou zákazníkem.