Poptáváme office manager-personalistu

Ukončená 28. 2. 2013 PSČ neuvedeno Brno - město Jihomoravský kraj

Popis poptávky #102993563

Poptáváme office manager - personalistu:

Specifikace:
zavedená společnost se sídlem v Brně zabývající se správou nemovitostí, realitní a developerskou činností hledá samostatného, komunikativního pracovníka na pozici office manager.

Požadujeme:
- nutná znalost provozu a vedení kanceláře, praxe min.2 roky

- min. SŠ vzdělání
- znalost vedení personální agendy – zadávání inzerce, vedení pohovorů, příjem zaměstnanců, tvorba smluv
- znalost zákoníku práce
- zajišťování podkladů pro vypracování mezd
- dobré organizační a komunikační schopnosti a předpoklady pro týmovou práci
- pečlivost a umění dokončovat práci
- znalost práce na PC, aktivní vyhledávání na internetu
- zkušenost s tvorbou zápisů
- základní znalost prvotní evidence/účetnictví - výhodou
- základní znalost AJ
- samostatnost a loajalita
-vysoké pracovní nasazení

Náplň práce:
- vedení kanceláře po stránce administrativní a organizační
- zajišťování obchodní korespondence, právních písemností, podkladů pro personální agendu a mzdy
- archivace dokumentů
- sjednávání schůzek, komunikace s klienty, vedení kanceláře
- organizační schopnosti, operativní řešení problémů vzniklých chodem firmy-kancelářské potřeby, vybavení interiérů, dekorace
- zajišťování zápisů z porad
- organizace firemních akcí, konferencí, prezentací
- kontrola kolegů
- komunikace s úřady
- kontrola pošty
- vedení kanceláře pro vedení společnosti

Nabízíme:
- různorodou, odpovědnou práci
- ntb, mobilní telefon

K životopisu přiložte, prosím, Vaši fotografii.

Office manager- personalista

Náplň práce:
-
evidence docházky, výkazů práce
-
sjednávání schůzek provoznímu řediteli a vedení společnosti
-
kalendář provozního ředitele – koordinace schůzek
-
zajišťování provozních materiálů pro společnost – kancelářské potřeby, úklidové prostředky
-
dohled nad úklidem na provozovně společnosti
-
koordinace schůzek a jednání
-
uvedení návštěv, občerstvení
-
dohled nad plněním úkolů plynoucích z porad, dodržováním termínů
-
dohled nad včasným odpovídáním na e-maily
- a
ktualizace seznamu zaměstnanců a jejich agendy

    PERSONALISTIKA:
    -
    Mzdy – příprava podkladů pro mzdy.
    -
    Spolupráce s externími účetními firmami
    - Smlouvy – kontrola, evidence, drobné úpravy smluv pro spolupracovníky
    - Životopisy - evidence
    - Výběrová řízení – pohovory

       

      Kontakt na poptávajícího a přílohy

      Gabriela .
      firemní poptávka

      Dodavatel již vybrán

      Podobné poptávky

      Výhody pro poptávající

      Poptávají lidé, kteří šetří čas a peníze. Zadání nové poptávky napřímo firmě či řemeslníkovi je zdarma a nezávazně. Jen zadáte poptávku a dodavatelé zašlou Vám nabídky, vyberete tu nejlepší a ušetříte Váš čas i peníze.

      Výhody pro řemeslníci a firmy

      Tržiště poptávek od roku 2008 zajišťuje pro Vás kvalitní ověřené poptávky od firem, institucí a soukromých osob , které hledají dodavatele na konkrétní službu nebo zboží. Systematicky získáváme nové zakázky pro 53 999 řemeslníků a firem, od malých živnostníků po velké firmy ze všech oborů podnikání.

      Přímé kontakty na zákazníky
      Omezená konkurence na poptávku
      Snadněji oslovíte více subdodavatelů
      Podrobná statistika poptávek v oborů
      Za nové zakázky neplatíte žádné provize
      TrhPoptávek.cz je Vaš obchodní asistent
      Zápis a Web zdarma na Katalogu Řemesel
      Co získá "Top Partner" v Katalogu Řemesel?