Poptáváme office manager-personalistu

Ukončená 28. 2. 2013 PSČ neuvedeno Brno - město Jihomoravský kraj

Popis poptávky #102993563

Poptáváme office manager - personalistu:



Specifikace:
zavedená společnost se sídlem v Brně zabývající se správou nemovitostí, realitní a developerskou činností hledá samostatného, komunikativního pracovníka na pozici office manager.



Požadujeme:

- nutná znalost provozu a vedení kanceláře, praxe min.2 roky


- min. SŠ vzdělání

- znalost vedení personální agendy – zadávání inzerce, vedení pohovorů, příjem zaměstnanců, tvorba smluv

- znalost zákoníku práce

- zajišťování podkladů pro vypracování mezd

- dobré organizační a komunikační schopnosti a předpoklady pro týmovou práci

- pečlivost a umění dokončovat práci

- znalost práce na PC, aktivní vyhledávání na internetu

- zkušenost s tvorbou zápisů

- základní znalost prvotní evidence/účetnictví - výhodou

- základní znalost AJ

- samostatnost a loajalita

-vysoké pracovní nasazení




Náplň práce:

- vedení kanceláře po stránce administrativní a organizační

- zajišťování obchodní korespondence, právních písemností, podkladů pro personální agendu a mzdy

- archivace dokumentů

- sjednávání schůzek, komunikace s klienty, vedení kanceláře

- organizační schopnosti, operativní řešení problémů vzniklých chodem firmy-kancelářské potřeby, vybavení interiérů, dekorace

- zajišťování zápisů z porad

- organizace firemních akcí, konferencí, prezentací

- kontrola kolegů

- komunikace s úřady

- kontrola pošty

- vedení kanceláře pro vedení společnosti




Nabízíme:

- různorodou, odpovědnou práci

- ntb, mobilní telefon



K životopisu přiložte, prosím, Vaši fotografii.


Office manager- personalista

Náplň práce:

-
evidence docházky, výkazů práce

-
sjednávání schůzek provoznímu řediteli a vedení společnosti

-
kalendář provozního ředitele – koordinace schůzek

-
zajišťování provozních materiálů pro společnost – kancelářské potřeby, úklidové prostředky

-
dohled nad úklidem na provozovně společnosti

-
koordinace schůzek a jednání

-
uvedení návštěv, občerstvení

-
dohled nad plněním úkolů plynoucích z porad, dodržováním termínů

-
dohled nad včasným odpovídáním na e-maily

- a
ktualizace seznamu zaměstnanců a jejich agendy







    PERSONALISTIKA:

    -
    Mzdy – příprava podkladů pro mzdy.

    -
    Spolupráce s externími účetními firmami

    - Smlouvy – kontrola, evidence, drobné úpravy smluv pro spolupracovníky

    - Životopisy - evidence

    - Výběrová řízení – pohovory




       


      Kontakt na poptávajícího a přílohy

      Gabriela .
      firemní poptávka

      Dodavatel již vybrán

      Podobné poptávky

      Výhody pro poptávající

      Poptávají lidé, kteří šetří čas a peníze. Zadání nové poptávky napřímo firmě či řemeslníkovi je zdarma a nezávazně. Jen zadáte poptávku a dodavatelé zašlou Vám nabídky, vyberete tu nejlepší a ušetříte Váš čas i peníze.

      Výhody pro řemeslníci a firmy

      Tržiště poptávek od roku 2008 zajišťuje pro Vás kvalitní ověřené poptávky od firem, institucí a soukromých osob , které hledají dodavatele na konkrétní službu nebo zboží. Systematicky získáváme nové zakázky pro 54 270 řemeslníků a firem, od malých živnostníků po velké firmy ze všech oborů podnikání.

      Přímé kontakty na zákazníky
      Omezená konkurence na poptávku
      Snadněji oslovíte více subdodavatelů
      Podrobná statistika poptávek v oborů
      Za nové zakázky neplatíte žádné provize
      TrhPoptávek.cz je Vaš obchodní asistent
      Zápis a Web zdarma na Katalogu Řemesel
      Co získá "Top Partner" v Katalogu Řemesel?